Nog 25 weken - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu Nog 25 weken - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu

Nog 25 weken

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

25 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Als onderdeel van alle voorpret ben ik regelmatig aan het surfen over internet voor info over Namibië. Het is echt een ongelofelijk mooi en ongerept land en ik vind het wel heel bijzonder dat wij er bijna 5 weken doorheen mogen gaan trekken.
Wel relaxt ook dat wij niets geboekt hebben, behalve dan campers en vlucht. Geeft een heleboel vrijheid.
Zo hebben wij het ook gedaan in Zambia en dat is super goed bevallen.
Als je wilt weten hoe onze campers eruit zien, hierbij een linkje naar plaatjes:
http://www.4seasons-car-rental.com/campers.php?url=4X4-Trax-STX
Het deel waar het bed zit wordt uitgeschoven, dus dan slaap je toch in een soort tentje! Lekker dicht bij de natuur.
En nog 1 linkje van Namibia waarop je kunt zien wat waar te vinden is.
http://www.info-namibia.com/namibia-map
Have fun!

  • 25 Februari 2014 - 17:23

    Klazien:

    Ik tel de weken af, gniffel gniffel gniffel. Geweldig weer samen gaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Gek op het Afrikaanse continent.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 7383

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 Augustus 2014 - 26 September 2014

Namibia 2014

Landen bezocht: