Over 6 weken........... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu Over 6 weken........... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu

Over 6 weken...........

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

14 Juli 2014 | Nederland, Zoetermeer

hallo allemaal
over 6 weken zijn wij al 2 dagen aan het rijden door het mooie Namibische land
hebben inmiddels zo'n beetje alles besproken en bedacht wat er te bespreken en te bedenken valt
het bed in onze logeerkamer ligt al vol met alle extra spulletjes die wij willen meenemen, zoals caps en T-shirts om weg te geven
dit keer nemen wij ook een reisklamboe mee omdat wij deze reis geen anti malariapillen willen slikken
Jos heeft behoorlijke allergische reacties gehad de laatste reis en ik ben inmiddels ook allergisch voor diverse pillen
dus de klamboe aangeschaft en veel deet meenemen
in Namibië gaan we ook nog kijken voor een spuitbus om alle vliegertjes en kruipertjes in de camper te kunnen killen, dus met 'n beetje mazzel moet dat goed gaan
tot de volgende keer maar weer en reacties zijn altijd welkom,
liefs Jos en Yvonne

• 14 Juli 2014 - 12:05

Mieke:

Strak plan. Er zijn ook veel homeopatische middelen waar je ruim van te voren mee moet beginnen. Is misschien ook een aanrader. :)

• 14 Juli 2014 - 13:58

Ron En Klazien:

Het komt inderdaad steeds dichterbij. Ook hier zijn de voorbereidingen in volle gang.
    Over 1,5 week nog even op de veluwe gezellig samenkomen en dan kan het echte aftellen beginnen.
    Tot dan
    Ron en Klazien

• 14 Juli 2014 - 15:36

Ron En Klazien:

Ons logeerbed ligt ook al vol, het hoeft alleen nog in de koffer en we kunnen weg. Hahaha
    We zijn er klaar voor hoor.

• 14 Juli 2014 - 17:30

Rien:

gaat opschieten nu:) maar kun je niet een ventje inhuren daar die met een mepper rond loopt hahahahaha
    is goed voor de werk gelegenheid ook.

• 16 Juli 2014 - 22:23

Frank En Wil:

Stelletje dierenbeulen. Ook insecten zijn wilde dieren, beetje klein maar toch. Met macrolens zijn er heel mooie foto's van te maken maar gelijk heb je dood zitten ze stil en kan je alsnog een foto maken. Vergeet geen schepje mee te nemen om ze na "the killling" waardig te begraven. Succes met de laatste voorbereidingen.

• 24 Augustus 2014 - 13:24

Paul:

Eindelijk is het dan zover, jullie zijn onderweg,
    Eerst was het 2014 toen nog maar 13 weken, 9 weken, 6 weken en nu op reis
    We wensen jullie een hele mooie tijd in Namibia en zullen proberen jullie te volgen!
    Veel plezier en kijk goed uit!