Nog maar iets meer dan 9 weken - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu Nog maar iets meer dan 9 weken - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu

Nog maar iets meer dan 9 weken

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 Juni 2014 | Nederland, Zoetermeer

Over nog maar iets meer dan 9 weken gaan wij voor ons avontuur in Namibië op pad.
Zijn driftig aan het rondsurfen op internet voor informatie en filmpjes over de diverse parken en plekken die wij toch wel heel graag wel bezoeken.
Een van de parken die wij gaan proberen te bezoeken is het Khaudum National Park.
Dit park ligt in het noordoosten van Namibië en is alleen maar begaanbaar als je, zoals wij gelukkig, bent voorzien van een 4x4 en als je gezelschap uit ten minste 2 auto's bestaat.
Het park is prachtig en het heeft zowaar 2 campsites. Volgens informatie die ik vorige week gekregen heb, zijn de campsites niet onderhouden en heel basic. Maar ook, en dat is super leuk, niet omheind. Betekent dat, met een beetje mazzel, de olifanten en andere beesten over het terrein lopen. Betekent ook wel dat je heel voorzichtig moet zijn, zodra het donker is geworden.
Afhankelijk van de conditie van de wegen die er doorheen lopen, of eigenlijk de zandpaden die er doorheen lopen, gaan wij proberen het park in elk geval voor een gedeelte te bezichtigen.
Verder gaan wij de Caprivi strook bezoeken en hebben Brandberg en Spitskoppe ook een plekje op de lijst met voorkeuren gekregen.
Moeten nog zien dat dit allemaal te doen is in die slechts 5 weken dat wij gaan.
Tot het volgende bericht maar weer.
En oh ja, het is wel leuk om enige reactie te krijgen van jullie!

• 16 Juni 2014 - 13:35

Jos:

zullen we kijken of we de tijd kunnen verlengen

• 16 Juni 2014 - 13:47

Mieke:

Het gaat nu inderdaad opschieten. Klinkt weer erg spannend allemaal. Wat is voorpret leuk hè Yvonne? xxx Mieke

• 16 Juni 2014 - 18:20

Paul:

JA de tijd vliegt, voor je het weet is het zo ver.
    Maar met de voorbereidingen heb je ook al zo veel plezier, dus nog even en dan...

• 18 Juni 2014 - 10:01

Iet En Arie Bennis:

Denk er goed aan dat het vroeg donker wordt en laat licht, dus uiterst voorzichtig die niet omheinde camping. Zien wij elkaar nog op Bas zijn jaardag ? Kunnen wij nog even ouwenelen.

Liefs en groeten,
    Iet/Arie.