Weer thuis in Zoetermeer - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu Weer thuis in Zoetermeer - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Wilmot - WaarBenJij.nu

Weer thuis in Zoetermeer

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 September 2014 | Nederland, Zoetermeer

Wij zijn al weer enkele dagen thuis maar om het verhaal compleet te maken dit laatste verslag
Woensdag 24-9-2014
Vandaag een hele relaxte dag. Lekker gelezen en geluierd. Er zijn vandaag weinig dieren meer langs getrokken, alleen onze huis struisvogels liepen wel steeds rond. Gisteravond en vanavond uit eten geweest. Jos had gisteren spareribs maar dat was meer bot dan vlees. Nadat we er wat van gezegd hadden kwam de kok en later de eigenaar zijn excuus aanbieden en werden ze van de rekening gehaald. Vanavond was het een stuk beter en hebben allemaal heerlijk gegeten. Voor de laatste keer nog gekaart.
Donderdag 25-9-2014
Vanavond vliegen we terug naar Duitsland. De tassen ingepakt en daarna koffie gedronken. Na het koffiedrinken de camper ingeklapt en gedoucht. Na de lunch zijn we vertrokken naar Windhoek. De camper af getankt en de radiootjes, die we geleend hadden van onze touroperator in Windhoek, teruggebracht. Daarna naar het vliegveld om de campers in te leveren. Om 16.15 uur was alles klaar en werden we naar de vertrekhal gebracht. Gelukkig konden we gelijk onze koffers afgeven en inchecken dus hadden we daar geen omkijken meer naar. Toen begon het wachten.
De luchthaven van Windhoek is dan wel een internationale luchthaven maar is kleiner dan Eindhoven of Rotterdam. Achter de douane 2 winkeltjes en 1 bistro meer is er niet. Gelukkig waren we vroeg en hebben we lekker in de bistro gezeten en om de tijd te doden maar weer gekaart. Nog een laatste keer eten besteld bij een zeer ongeïnteresseerde serveerster. Naar mate het later werd, werd het steeds drukker en bloedheet daar binnen. Dus uiteindelijk onze biezen maar gepakt en in de vertrekhal gaan zitten. We vertrokken precies op tijd, wat niet zo heel moeilijk was want het laatste toestel dat voor ons vertrok was al 3 uur geleden vertrokken.
Vrijdag 26-9-2014
Na een rustige vlucht om 7.35 uur in Frankfurt geland. Met behulp van een pilletje nog een paar uurtjes lekker geslapen. Nadat we de douane gepasseerd waren en we de koffers terug hadden naar het ophaal punt gelopen waar we zouden worden opgepikt om naar de parkeerplaats van de auto te worden gebracht. Dat verliep allemaal vlekkeloos. Om 9 uur reden we daar weg. Rond 14.00 uur waren we in Voorthuizen. Daar ter afsluiting met elkaar nog even geluncht en toen was het echt voorbij. Wij kijken met heel veel plezier terug op een prachtige reis.

• 30 September 2014 - 10:20

Ron:

Wat een bekend eind verslag.
    Jammer dat het voorbij is.
    Zien jullie in Spanje

Ron

• 30 September 2014 - 11:06

Iet En Arie:

Zullen je verslagen missen. Zien elkaar wel bij J en B. Liefs, I en A

• 30 September 2014 - 21:01

Ino:

Het waren weer boeiende verslagen van een interessante reis. je maakt het toch maar weer allemaal mee. Genoeg foto's en verhalen om van na te genieten. Groeten van ons.